جلوگیری از چاقی سالمندان + ۵ راه کاهش خطر چاقی

جلوگیری از چاقی سالمندان

جلوگیری از چاقی در سالمندان – چاقی یکی از اصلی ترین معضلات کشور ایران می باشد که روز به روز جمیعت آن ها زیاد می شود و اصلی ترین دلیل استرس و پر خوری هست که بین استرس و پر خوری نقطه ای مشترک وجود دارد، چاقی در سن های بالا و دوران سالمندی میتواند خطرناک و به سرطان ختم شود، نیاز هست که از چاقی در سالمندی جلوگیری کنیم، ۹تیم شرکت پرستاری در کرج تندرست در این مقاله به خطرات چاقی در سالمندان و جلوگیری از چاقی سالمندان اشاره کردیم، این مقاله توسط شرکت تندرست آماده شده خدمات پرستاری در کرج با تخصص پرستار سالمند تهیه شده است، در این مقاله به پیدا کردن و استخدام یک پرستار کودک در کرج مورد اعتماد و با امنیت بالا میپردازیم.

۵ روش برای جلوگیری از چاقی در سالمندان

صرف نظر از سن، چاقی می تواند منجر به بیماری های مختلف از دیابت تا آسم شود. برای سالمندان، نگرانی های مرتبط با سلامتی می تواند تهدید کننده زندگی باشد. در اینجا پنج راه برای جلوگیری از چاقی برای سالمندان آورده شده است.

جلوگیری از چاقی سالمندان

جلوگیری از چاقی سالمندان

۱. غذای مناسب را انتخاب کنید ( لیست غذا برای سالمندان )

برای کاهش وزن، سالمندان باید کالری دریافتی خود را اصلاح کنند. برای کاهش وزن سالم و پایدار، مهم است که سالمندان آنچه را که می خورند و چقدر می خورند را اصلاح کنند. افراد مسن باید از رژیم های غذایی پر از میوه ها، سبزیجات، پروتئین های بدون چربی و غلات کامل پیروی کنند. آنها همچنین باید از غذاهای ناسالم که می تواند منجر به حوادث قلبی عروقی شود، مانند گوشت قرمز، غذاهای فرآوری شده و غلات تصفیه شده اجتناب کنند.

یک رژیم غذایی متعادل و مغذی می تواند سلامتی را بهبود بخشد و از بیماری ها جلوگیری کند. سالمندانی که می‌خواهند با بالا رفتن سن سالم بمانند، می‌توانند با دریافت مراقبت‌های خانگی حرفه‌ای از راه‌های مختلفی بهره ببرند. شرکت پرستاری در کرج تندرست اینجاست تا به عزیز شما کمک کند تا وظایف روزانه را انجام دهد، از بیماری جلوگیری کند و بر داشتن یک زندگی سالم تر و رضایت بخش تر تمرکز کند.

۲. عادات غذایی را اصلاح کنید

سالمندان همچنین ممکن است نیاز به تغییر میزان غذای خود داشته باشند. سالمندانی که اضافه وزن دارند احتمالاً هر روز کالری زیادی مصرف می کنند. برای کاهش احتمال پرخوری، سالمندان باید غذاهای سالم و سیر کننده مانند مرغ، آجیل، سیب، تخم مرغ و ماست یونانی بخورند و از مصرف تنقلات بدون کالری مانند چیپس سیب زمینی، محصولات پخته شده و نوشیدنی های شیرین خودداری کنند. اگر سالمندان صبحانه را حذف کنند، احتمال پرخوری بیشتر است. اگر آنها صبحانه سالم و مقوی بخورند، می توانند از گرسنگی در اواسط بعد از ظهر جلوگیری کنند. راه های دیگر برای جلوگیری از پرخوری شامل خوردن وعده های کوچک، آهسته غذا خوردن و غذا خوردن در خانه به جای رستوران است.

اصلاح عادات غذایی بدون کمک و انگیزه می تواند چالش برانگیز باشد. اگر عزیزان سالخورده شما برای مدیریت کارهای روزمره یا تشویق برای اتخاذ انتخاب های سبک زندگی سالم تر به کمک نیاز دارند، به کمک مراقبت در منزل کرج مراجعه کنید، ارائه دهنده پیشرو در خانه مراقبت از خانه تندرست به پرستاران حرفه ای در خانه شبانه روزی ارائه می دهد تا به سالمندان کمک کند طولانی تر و شادتر زندگی کنند. ، و زندگی سالم تر.

جلوگیری از چاقی سالمندان

جلوگیری از چاقی سالمندان

۳. حرکت کنید

برای کاهش خطر چاقی، فعالیت بدنی منظم نیز ضروری است. با این حال، این بدان معنا نیست که سالمندان باید در لحظه ای که تصمیم به کاهش وزن می گیرند، یک برنامه تمرینی سخت را آغاز کنند. در عوض، سالمندان باید به راحتی ورزش کنند و به بدن اجازه دهند تا با فعالیت بدنی سازگار شود. آنها می توانند با قدم زدن در اطراف بلوک هر شب بعد از شام شروع کنند. وقتی این کار خیلی آسان شد، می‌توانند سوار دوچرخه ثابت شوند یا برای کلاس ایروبیک ارشد در مرکز اجتماعی محلی ثبت‌نام کنند. زمانی که سالمندان پیشرفت تدریجی در کاهش وزن داشته باشند، نتایج پایدارتر هستند.

۴. هر شب هشت ساعت بخوابید

خواب ناکافی ممکن است کاهش وزن را دشوار کند. کمبود خواب باعث می شود بدن هورمون استرس کورتیزول را بیش از حد تولید کند که می تواند منجر به افزایش وزن شود. برای سالمندانی که در خواب هفت تا نه ساعت در شب مشکل دارند، رعایت بهداشت خواب ممکن است به کاهش وزن آنها کمک کند. برای خواب بهتر، سالمندان باید یک محیط خواب ایده آل ایجاد کنند. دمای اتاق باید خنک باشد، چراغ ها باید خاموش باشند و صدا باید حداقل باشد. آنها همچنین باید یک ساعت قبل از خوابیدن به صفحه نمایش و وسایل الکترونیکی نگاه نکنند و روال های آرامش بخش شبانه را توسعه دهند. یک جلسه مدیتیشن قبل از خواب به برخی از سالمندان کمک می کند تا به خواب بروند، در حالی که برخی دیگر دوست دارند کتاب های آرامش بخش بخوانند.

جلوگیری از چاقی سالمندان

جلوگیری از چاقی سالمندان

۵. تلویزیون را خاموش کنید

زمانی که سالمندان سبک زندگی کم تحرکی دارند، در معرض خطر بیشتری برای چاقی و بیماری های مرتبط با آن قرار دارند. برای کاهش این خطر، سالمندان باید مدت زمان و تعداد دفعات نشستن خود را پیگیری کنند. آنها هرگز نباید بیش از یک ساعت بنشینند و زمان تلویزیون آنها باید با حرکات کششی تقسیم شود. زمانی که سالمندان به عادات سبک زندگی خود توجه داشته باشند، فعال شدن، حفظ رفتارهای سالم و کاهش وزن آسان تر می شود.

کاهش خطر چاقی با حفظ یک سبک زندگی سالم می تواند هم برای سالمندان و هم برای اعضای خانواده آنها چالش برانگیز باشد. شما و والدینتان می توانید از برخی کمک های خارجی برای غلبه بر این چالش استفاده کنید. چه عزیزان سالخورده شما به کمک پاره وقت در انجام کارهای اولیه خانه نیاز داشته باشند یا شما نیاز به استراحت از وظایف مراقبتی خود داشته باشید، کارشناسان مراقبت از استراحت تندرست در شرکت پرستاری در کرج اینجا هستند تا به شما کمک کنند. تمام خدمات مراقبت از استراحت ما با ضمانت رضایت ۱۰۰٪ پشتیبانی می شود، هیچ هزینه پنهانی در قراردادهای ما وجود ندارد و ما هرگز از مشتریان خود نمی خواهیم که قراردادهای بلندمدت امضا کنند. برای تعیین وقت مشاوره رایگان در منزل، امروز با شماره ۳۴۴۶۰۲۹۱-۰۲۶ تماس بگیرید.

جلوگیری از چاقی سالمندان

جلوگیری از چاقی سالمندان

شرکت پرستاری در کرج

شرکت تندرست با بیش از ۱۲ سال سابقه درخشان دارای مجوزهای لازم و معتبر، آماده ارائه خدمات پرستار کودک در کرج، پرستار در کرج و در تمام نقاط کرج و استان البرز و مشاوره در زمینه استخدام پرستار میباشد. استخدام پرستار ها در هر ساعتی که مد نظر دارید. با افتخار حدود ۵۰% مشتریانی که روزانه با شرکت تندرست درخواست پرستار دارند از معرف ها هستند. تمام تلاش تیم تندرست جلب رضایت شما مشتری عزیز و معرفی تندرست توسط خود شما به کلیه شهروندان استان البرز میباشد. لازم به ذکر است که جذب کلیه نیروهای شرکت تندرست توسط خود مدیریت و آموزش چهارچوب ها و قوانین توسط مدیریت داخلی مجموعه تندرست انجام خواهد شد. پس با اطمینان خاطر عزیزان خود را به ما بسپارید.

پست قبلی

بهترین زمان برای سونوگرافی

پست بعدی

غذای سالم برای کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارشناس