تفاوت پرستار نوزاد با پرستار کودک

تفاوت پرستار نوزاد با پرستار کودک

تفاوت پرستار نوزاد با پرستار کودک دارای تفاوت های جزیی اما بسیار مهم که ممکن است در روحیه کودک و یا نوزادان تاثیر چشمگیری دارد، تیم آکادمی تندرست مطالب مفیدی را در اختیار می گذارد.

تفاوت پرستار نوزاد با پرستار کودک: تفاوت ها و مزایای هر کودک حرفه ای

اگر باردار هستید یا به تازگی نوزادی به دنیا آورده اید، ممکن است به دنبال گزینه های پرستار کودک در کرج باشید تا به شما کمک کند بهترین مراقبت ممکن را از کودک جدید خود ارائه دهید. دو گزینه عالی که باید در نظر بگیرید، پرستار نوزاد و پرستار کودک هستند، اگرچه تفاوت‌های مشخصی در نقش‌هایی که در زندگی کودک بازی می‌کنند وجود دارد.

در اینجا مقایسه پرستار نوزاد و پرستار کودک در کرج وجود دارد تا به شما کمک کند بهترین کارمند خانواده را برای موقعیت منحصر به فرد خانواده خود انتخاب کنید.

نقش و مزایای یک پرستار نوزاد

پرستاران نوزاد متخصص مراقبت از نوزادان هستند و معمولاً چند هفته یا چند ماه پس از تولد کودک در کنار خانواده می مانند. این متخصصان خانگی در آموزش خواب، تغذیه در طول روز، حمام کردن، پوشک زدن و تحریک مغز در حال رشد نوزادان ماهر هستند.

آنها معمولاً ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت هستند تا به نیازهای کودک رسیدگی کنند و استرس قابل توجهی را از زندگی والدین جدید خارج کنند. اگر تازه به‌تازگی به‌تدریج والدین هستید، دیگر اعضای خانواده برای کمک به مراقبت از نوزاد، نوزادان نابالغ، چندقلوها و کمک به شیردهی در نزدیکی خود ندارید، استخدام یک پرستار نوزاد در کرج بسیار سودمند است.

نقش و مزایای پرستار کودک

دایه ها متخصصین مراقبت از کودک هستند که معمولا چند ماه یا بیشتر پس از تولد وارد زندگی کودک می شوند. دایه ها ممکن است در خانه یک خانواده زندگی کنند یا هر روز به خانه رفت و آمد کنند.

این متخصصان خانگی معمولاً حداقل ۴۰ ساعت در هفته اگر کارمند تمام وقت هستند یا ۱۵ تا ۲۰ ساعت در هفته به صورت پاره وقت کار می کنند. وظایف پرستار معمولی شامل تغذیه ( مطالعه درباره تغذیه نوزاد ) ، پوشک، و زمان بازی برای کودکان خردسال و سپس انتقال به ارائه فعالیت‌های آموزشی بیشتر و ترتیب دادن فعالیت‌هایی با بزرگ‌تر شدن کودکان است.

شباهت بین پرستار بچه و پرستار بچه

هم پرستاران و هم پرستار بچه ها در کار با کودکان خردسال و هماهنگی مراقبت در منزل با خانواده ها با تجربه هستند. آنها در مورد نیازهای کودکان در مراحل مختلف زندگی تخصص دارند و بر اساس برنامه والدین کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که این نیازها برآورده می شوند. پرستاران و پرستاران نوزاد نیز دارای بسیاری از ویژگی های مشابه هستند، مانند صبور بودن، مراقبت، جزئیات گرایی، سرگرم کننده، مسئولیت پذیر و جذاب.

تفاوت بین پرستار بچه و پرستار نوزاد

بهترین کار این است که وقتی نوزاد تازه متولد شده ای را از بیمارستان به خانه می آورید، بلافاصله یک پرستار کودک استخدام شده و آماده کار باشد. با این حال، ممکن است تا زمانی که آماده بازگشت به کار در خارج از خانه یا تا زمانی که کودک حداقل چند ماهه نشده باشد، پرستاری را استخدام نکنید. در حالی که یک پرستار نوزاد ممکن است فقط برای مدت کوتاهی در کنار خانواده شما باشد، پرستاران می‌توانند کودک را در طول سال‌های زندگی تا نوجوانی همراهی کنند.

تفاوت پرستار نوزاد با پرستار کودک

تفاوت پرستار نوزاد با پرستار کودک

کراس اوورها و انتقال از پرستار نوزاد به پرستار کودک

بسیاری از متخصصان خانگی فقط در پرستاری نوزاد یا فقط پرستاری بودن تخصص دارند، اما برخی از افراد همه کاره در هر دو نوع شغل دانش و تخصص دارند. این نوع مجموعه مهارت های متقاطع چیزی است که ممکن است بخواهید با استخدام کنندگان احتمالی که با آنها مصاحبه می کنید صحبت کنید تا از انتقال یکپارچه و تداوم مراقبت اطمینان حاصل کنید. در همین حال، بسیاری از خانواده‌های دیگر پس از چند ماه اول زندگی نوزاد یا زمانی که مرخصی زایمان و پدری از محل کار به پایان می‌رسد، با موفقیت از داشتن یک پرستار نوزاد به یک پرستار کودک تبدیل می‌شوند.

نحوه استخدام پرستار و پرستار کودک

همانطور که بین پرستار نوزاد در مقابل پرستار بچه یا شاید تلاقی بین این دو تصمیم می گیرید، به یاد داشته باشید که کارکنان  تندرست منبع قابل اعتماد شما برای همه نیازهای مراقبت از کودک است. تیم با استعداد ما از کارشناسان جایابی با شما همکاری خواهند کرد تا نیازهای خاص خانواده شما و نوع حرفه ای مناسب برای خانواده شما را ارزیابی کنند. همه پرستاران و پرستار بچه‌هایی که با آنها کار می‌کنیم به‌طور گسترده مورد بررسی و بررسی پیشینه قرار می‌گیرند تا مطمئن شویم که قابل اعتماد، با تجربه و بهترین گزینه برای آنچه شما به دنبال آن هستید هستند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۶۳۴۴۶۰۲۹۱ یا ۰۹۳۳۴۹۴۸۱۵۱ تماس بگیرید، یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرستاران و پرستار بچه ها که ممکن است برای خانواده شما مناسب باشند، نامزدها را در وب سایت ما مرور کنید.

پست قبلی

تغذیه نوزاد

پست بعدی

علت بی خوابی در نوزاد

2 نظر درباره “تفاوت پرستار نوزاد با پرستار کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارشناس